Tahun 2013

20090726

Mohd Khusaini bin Awang


Mohd Khusaini bin Awang
Jawatan : Pengurus Pemasaran / Kontrek
Asal : Kuala Terengganu, Terengganu
Pendidikan : Institiut Pertanian Besut
Mula Lantikan di LPP : 15 Februari 1982
Mula Berkhidmat di PPK Bera : 15 Ogos 2006

Pengalaman Kerja :
- PPK Bukit Besar, Terengganu - Mac 1982 - September 1982
- PPK Bukit Payong, Terengganu - Oktober 1982 - September 1983
- PPK Tioman, Pahang - Ogos 1983 - Ogos 1985
- PPK Temerloh Utara, Pahang - September 1985 - Februari 1988
- PPK Benta, Pahang - Mac 1988 - Januari 1991
- PPK Temerloh Barat, Pahang - Februari 1991 - Ogos 2006
- PPK Bera, Pahang - Ogos 2006 - sekarang

2 comments:

Mata Pena said...

salam..boleh saya dapatkan sebut harga bagi kapur abu panas @ dolomite yang digunakan di dlam bidang akuakultur@perikanan. Encik boleh email kepada saya di fendyadzmi@yahoo.com..terima kasih

enma_ai said...

assalamualaikum.....nama saya Nadia, boleh saya dapatkan nombor atau email atau apa-apa jenis kontek utk pengurus bagi usahawan Bera best? Jika tuan tak dapat berikan terus, sebaiknya pihak tuan dapat tujukan saya ke arah yang lebih tepat & dekat dengan pihak pengurusan Bera Best. Pihak tuan boleh hubungi saya lebih lanjut di email saya, enmaidliya@gmail.com. Sekian terima kasih.